Prvních 6 týdnů… a úžasná paní X v modrém (autě)

Tak konečně zasedám ke vzpomínkám (nejsou zas tak vzdálené, nooo dobře jsou hodně čerstvé) nooo prostě mé začátky.

Začala jsem cvičit s jedním mladým a krásným trenérem, bohužel asi po měsíci naše spolupráce musela být ukončena, a když už jsem se tam měsíc trápila, nepřestala jsem chodit cvičit ani dál sama. Chodila jsem 3-5x týdně a plácala jsem se tam pokaždé 1,5 – 2 hodiny, nooo ufff bylo to nekonečné, nejen že jsem chodila úplně uštvaná a uběhaná z běhacího pasu, ale změna na mě po 3 měsících prostě nikde a pak, pak to teprve začal být nářez.

Objevila jsem skvělou holku, ženskou, anděla, kamarádku a hlavně skvělou trenérku!!!! A začaly se dít změny, nejen že jsem změnila trénink. Už není žádné běhání, žádné šlapání a hlavně trvá 45 minut,  ale už není cvičení v přední části posilovny, kde cvičí jen samé baby, ale přesunula jsem se do části kde jsou jen samé činky :-) vauuu, ty joo, to byla změna, a hlavně ta rychlost pokroku. Začínala jsem cvičit s činkami o váze 3 kg a byla jsem sedřená a teď jsem na sebe pyšná. Jsou cviky, kde je pro mne činka 10 kg velká kamarádka a hlavně dřepy na multtipressu! Začínala jsem jen s prázdnou tyčí a teď po 1,5 měsíci si hezky na tyč naložím 50 kg a hlavně, světě div se, já druhý den můžu chodit a nemám problém si sednou a zvednout se z WC! 😀

A především velká změna se stala v mém jídelníčku. Všechny diety jsem hodila za hlavu a začala jíst hodně, ale jinak. Janina mě naučila se orientovat ve výživových tabulkách na potravinách. Dřív to pro mě bylo úplně cosi neznámého, a tím začalo mé kuchařské umění. Začala jsem vařit a péct ve velkém a zdravě, bez cukru, bez mouky… a pak že se nedá mlsat zdravě. Takový perník z vloček a nebo tvarohová buchta a všechno to je s hodnotami, které jsou přípustné. No není to krásné? :-)  Noo a co taková rodinná oslava s vlastními chlebíčky, kterých jsem mohla sníst kolik jsem chtěla, protože jak byly jak jinak, než zdravé. Ale abych se přiznala, měla jsem mezitím i pár dnů žracích a přežíracích, a samozřejmě i s alkoholem, ale zase v týdnu v posilovně jsem to všechno dohnala a dnes už jsem tam od pondělí do pátku, a do léta mám ještě dost času na velké změny.

A až u mě nastane ta pořádně velká změna, zveřejním i své průběžné srovnávací fotografie, jak se měním s postupem času. Takže holky, pojďte do toho, není nad to se cítit skvěle.

PS: Příští měsíc podám info o tom, jak pokračuji a jak jsem si psala jídelní deníček a počítala bílkoviny, sacharidy a tuky.